CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Powered By Blogger

nite dear !

dear !
thanx a lott fer tonite.
fuhh.lega cket bile dapat spill kat someone.
slama ni citer kat MOMO aje.
takpe MOMO, ak still sayang kaww lah !
tp awak,
saya SAYANG awakk jugakk !

awak,
sy dah bgtaw awk almost everything, taww !
nampak aje macam ckit.
naseb baeklah adeQ awak mngamuk ajak tidoe.
kalau takk,mesti bnyak lagy yang bocor nehh.
=.='

dear,
u're truly a good listener.
haha.but not a good pemujuk.HEHE*
well, dah dua malam kite chit-chat sampai pagi kann?
smpai awakk kena bebel dengan mummy awak
yang lagaknya mcam warden SBP buadd spotcheck tengah2 malam !
siann awak.
sorry ea? :))

awak,
wahh.malunye nak admit ! tp terpaksa jugakk.
saya nanges tadi.UWAAAA!
naseb baek dlm bilek je taw.
budak2 pon takde.
kalau tak free2 je kena soal siasat nanty.
awak cakap sy jiwang ?
duhh.sy bukannye jiwang sngt.tp sy adde perasaan.
perasaan yang ingin menyayangi dan ingin disayangi.



ye,awak yang tampal hati saya tuhh !
fuhh.
yang penting saya dah lega.
ikut rase haty, ase cam nak potpet sampai pagi.
tp, awak mao out dahh.
takpe,dpt jd pndngar saya walaupun kejap dahh kire occay lahh.
thanks yea !

banyak2 benda yang kite potpet tadi,
satu je melekat dalam kepala.
" sayangilah orang yang sayang kita "
tp mane nak taw die sayang kite ke takk ?
huh.
kalau awak pun guna quote ni sbgai prinsip hidup,
msty saya akan disayangi kann ?
sbb ..
SAYA SAYANG AWAKK !

0 XOXO (!):

Post a Comment